شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

متوقف کردن سلول های کلیه از ادامه مرگ: از بین بردن دیالیز

مرحله اورمیه آخرین مرحله بیماری کلیوی است. کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، در بیشتر موارد GFR کمتر از 10٪ است. ادرار کمتر به دلیل کمبود GFR است. در درمان، هدف این است که توقف کلیه سلول را از ادامه مرگ. البته، دیالیز نمیتواند به آن دست یابد. چگونه بیماران اورمیه از دیالیز اجتناب می کنند؟ شما می توانید به صورت رایگان با دکتر آنلاین مشورت کنید یا این مقاله را دنبال کنید.

دیالیز یک نوع تکنولوژی برای خالص سازی آلودگی خون است، می تواند مولکول های کوچک را از بین ببرد، بر روی درمان بیماری کلیوی تأثیری ندارد و تنها شرایط بیماری را به صورت موقت کنترل می کند. بیمار دیالیز را در بقیه زندگی تکیه می کند، بنابراین اگر دیالیز را قبول می کنید، دیالیز را اجتناب کنید.

بسیار مهم است که مجددا آسیب به کلیه را متوقف کنید و عملکرد کلیه را بهبود ببخشید. بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران دیالیزی را توسعه می دهد که در حال حاضر بسیاری از بیماران اورمیه را از دیالیز جلوگیری می کنند.

چرا درمان های سیستماتیک می تواند به جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، بخار، Therapy Cupping و غیره. انواع داروهای گیاهی چینی که در این مورد استفاده می شوند درمان، که می تواند خون آلودگی خود را از طریق تمام بدن از بین بردن چیزهای ناخواسته. در غیر این صورت، می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد، که می تواند GFR را بهبود بخشد. بنابراین می تواند به بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک کند که از دیالیز خلاص شوند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درمان های سیستماتیک به طور دقیق کار می کنند، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2465.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متوقف کردن سلول های کلیه از ادامه مرگ: از بین بردن دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.